Politica de confidențialitate și de protecție a datelor cu caracter personal

 

 

Prezenta Politică de confidenţialitate furnizează informaţii despre colectarea si utilizarea („procesarea””) de către TUDOR ESTATES SRL   a datelor dvs. cu caracter personal în legătură cu utilizarea  site-ului www.tudorestates.ro, precum si  despre drepturile cu privire la confidenţialitate pe care le aveţi în legătură cu aceste activităţi de procesare.

 

1.Definiții

·                       ,,date cu caracter personal, cuprind orice informaţie referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă (subiect al datelor cu caracter personal). Persoana identificabilă este persoana care poate fi identificată, direct sau indirect, prin referire la un număr de identificare sau la unul ori mai multe elemente specifice identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale. Datele personale reprezintă informaţiile care sunt corelate cu o persoană fizică identificată sau cu o persoană fizică identificabilă. De exemplu, pot include, printre altele, numele, adresa, adresa de e-mail, detaliile de contact de business sau informaţii colectate prin intermediul interacţiunilor dvs. cu noi prin site-ul noastre web sau la evenimente.;

·                       ,,prelucrarea datelor cu caracter personal, înseamnă orice operaţiune sau serie de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal prin mijloace automatizate sau neautomatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, păstrarea, restabilirea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea;

·                       ,,operator” este persoana fizică sau persoana juridică de drept public sau de drept privat, inclusiv autoritatea publică, orice altă instituţie ori organizaţie care, în mod individual sau împreună cu altele, stabileşte scopurile şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal prevăzute în mod expres de legislaţia în vigoare;

·                       ,,persoana vizata, sunteti dvs., cel care accesati serviciile noastre sau site-ul nostru, in calitate de persoana fizica.

 

2.Datele cu caracter personal pe care le colectam si le prelucram includ:

a)       Nume, prenume, domiciliu/reședință, serie și număr document de identitate (CI/Pașaport/Permis de ședere), stare civilă, codul numeric personal, cetățenie, data nașterii, adresa de e-mail, numerele de telefon fix și/sau mobil, numărul de fax (acolo unde este cazul), date care rezultă din actele de proprietate (inclusiv istoricul proprietăților, precum și din extrasele de Carte Funciară aferente imobilelor proprietate personală);

b)      In momentul accesarii Site-ului, anumite date sunt in mod automat transmise de catre browser-ul persoanei vizate si sunt colectate si stocate de catre noi. Aceste date includ, fara a se limita la:

a.         Adrese IP;

b.         Tipul browser-ului si versiunea sa;

c.         Tipul de aparat utilizat si sistemul de operare;

d.         Data si ora accesarii Site-ului;

e.         Locatia persoanei vizate.

 

c)            adresa de e-mail sau alte evidențe ale unui contact cu noi;

d)                    Informații privind contul dvs., cum ar fi datele plăților datorate sau primite, numerele de cont sau alte informații în legătură cu contul dvs. sau care sunt incluse în contractul nostru de gestionare a relației comerciale cu fiecare client;

e)                    Informațiile pe care le obținem din alte surse, cum ar fi autorități publice sau private, agenții de prevenire a fraudelor, precum și de la alți furnizori de date. Acestea includ date demografice, date referitoare la interese, precum și comportamentul la navigarea online.

Datele personale pe care le prelucrăm sunt, în principal, datele  de identificare, tranzacționale, financiare, demografice, de localizare sau alte date personale pe care le colectăm direct de la dumneavoastră sau din alte surse atunci când deveniți clientul nostru sau când folosiți produsele sau serviciile noastre.

Datele persoanei vizate pot fi transferate in scopul stocarii catre server-ul administrat de furnizorul de servicii IT sau unul dintre afiliatii si/sau subcontractorii sai, cu conditia ca masurile tehnice, organizationale si personale sa fie mentinute la acelasi nivel.

De asemenea, vom colecta si stoca toata corespondenta pe care o va transmite o persoana vizata, precum notificari, intrebari si solicitari.

Utilizăm informaţiile dvs. personale pentru a vă răspunde la cereri; pentru a oferi funcţionalităţi pe site-ul noastre; pentru a promova şi adapta produsele şi serviciile în interesul dvs. sau al companiei dvs.; pentru a dezvolta, îmbunătăţi performanţa şi securiza site-ul, produsele şi serviciile noastre şi pentru a respecta legile aplicabile, cum ar fi conformitatea cu o cerere de renunţare.

 Nu inregistram date sensibile privind sanatatea, etnia, credintele religioase sau politice. De asemenea nu colectam date despre copii.

Nu vom fi răspunzători pentru nicio pierdere decurgând din date cu caracter personal incorecte, neautentice, insuficiente sau incomplete care ne-au fost furnizate.

Societatea noastra trateaza securitatea datelor personale foarte serios, prin adoptarea si revizuirea periodica a masurilor de securitate, tehnice si organizatorice, menite sa protejeze datele impotriva accesului neautorizat, modificarii, dezvaluirii sau distrugerii neautorizate. Accesul la date este permis doar persoanelor autorizate, care si-au insusit in prealabil obligatiile de confidentialitate.

Datele  cu caracter personal pot fi transmise la cerere, autorităților în drept, în conformitate cu prevederile legale aplicabile.        

 

3. DOMENIUL DE APLICARE

Societatea proceseaza informaţii despre dvs. colectate direct de la dvs. atunci când accesati serviciile noastre.

Informaţii specifice despre dvs. pe care Societatea le poate colecta şi procesa în funcţie de interacţiunea cu dvs.,  includ:

·                       Nume, prenume, domiciliu/reședință, serie și număr document de identitate (CI/Pașaport/Permis de ședere), stare civilă, codul numeric personal, cetățenie, data nașterii, adresa de e-mail, numerele de telefon fix și/sau mobil, numărul de fax (acolo unde este cazul), date care rezultă din actele de proprietate (inclusiv istoricul proprietăților, precum și din extrasele de Carte Funciară aferente imobilelor proprietate personală);

·                       ID-uri unice, cum ar fi ID-ul dispozitivului dvs. mobil sau ID-ul cookie-ului din browserul dvs.;

·                       adresa IP şi informaţii care pot fi derivate din adresa IP, cum ar fi locaţia geografică;

·                       informaţii despre un dispozitiv pe care-l utilizaţi, cum ar fi browserul, tipul de dispozitiv, sistemul de operare, prezenţa sau utilizarea „aplicaţiilor”, rezoluţia ecranului şi limba preferată;

·                       anumite informaţii despre localizare sau geolocalizare pe care le furnizaţi direct sau prin mijloace automate, dacă alegeţiactivaţi serviciile bazate pe localizare de pe dispozitivul dvs. şi

·                       date comportamentale despre calculatorul sau dispozitivul conectat la internet, pe care-l utilizaţi când interacţionaţi cu site-ul, cum ar fi reclamele pe care aţi făcut clic sau pe care le-aţi vizualizat, site-ul şi zonele de conţinut, data şi ora activităţilor sau căutarea pe web utilizată pentru a găsi şi a naviga la un site.


Anumite informaţii online despre dvs. sau dispozitivul dvs. pot proveni si din utilizarea cookie-urilor de pe site-ul nostru.

 

4. DE CE ŞI CUM UTILIZĂM INFORMAŢIILE DVS. PERSONALE?

Putem utiliza informaţii personale în următoarele scopuri:

·                       pentru a va facilita accesul la serviciile noastre;

·                       pentru a comunica şi pentru a răspunde la cererile şi solicitările dvs.;

·                       pentru a analiza, a dezvolta, a îmbunătăţi şi a optimiza utilizarea, funcţionarea şi performanţa site-ului şi a produselor şi serviciilor noastre;

·                       pentru a administra securitatea şi funcţionarea site-ului, unităţilor, reţelelor şi sistemelor noastre şi

·                       pentru a respecta legile şi reglementările aplicabile şi pentru a ne desfăşura activitatea.

 

 

5. CARE ESTE BAZA PENTRU PROCESAREA INFORMAŢIILOR DESPRE DVS.?

Baza legală pentru colectarea și procesarea datelor dumneavoastră pentru fiecare din scopurile menționate mai sus este:

Ř  Contractul de prestări servicii la care dumneavoastră sunteți parte sau cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract;

Ř  Interesele comerciale legitime ale Societății, de exemplu, prevenirea fraudelor, menținerea securității serviciilor noastre, marketing direct și îmbunătățirea serviciilor noastre. Ori de câte ori ne bazăm pe acest temei juridic pentru a prelucra datele dvs., evaluăm interesele noastre comerciale pentru a ne asigura că acestea nu prevalează asupra drepturilor dvs. În plus, în unele cazuri aveți dreptul de a vă opune acestei prelucrări. Interesul legitim al Societății pentru a ne permite exercitarea drepturilor prevăzute de lege în favoarea noastră, pentru a acționa în justiție contra oricărei activități ilegale sau care prejudiciază Societatea

Ř  Conformarea cu o cerință legală imperativă, de exemplu, cerințe contabile și fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de păstrare), proceduri, și dreptul dvs. de a restricționa utilizarea datelor proprii, care controlează obiectul serviciilor noastre ce vor fi prestate;

Ř   Prelucrarea datelor dvs cu caracter personal are la baza consimtamantul dvs. liber exprimat, constient si neechivoc. Prelucrarea datelor cu caracter personal în baza consimțământului reprezintă un scop adițional prelucrării datelor personale în vederea executării contractului la care sunteți parte și nu condiționează furnizarea/prestarea serviciilor contractuale.

Ř  Prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public;

Ř  Vom colecta datele dvs. cu caracter personal atunci când, de exemplu:

·         Cumpărați, vindeti, inchiriati sau utilizați oricare dintre serviciile noastre;

·         Ne contactați prin diverse canale, sau ne solicitați informații în legătură cu un serviciu;

·         Vizitați sau navigați pe site-ul nostru ;

·         Ați acordat permisiunea altor societăți, cum ar fi partenerii noștri comerciali sau asociații noștri, precum și unor terți furnizori sau contractanți ai noștri, să facă schimb de informații cu noi cu privire la dvs.;

·         Atunci când datele dvs. cu caracter personal sunt publice sau sunteți      clientul/beneficiarul unei        activități              comerciale pe care o achiziționăm/prestăm.

De asemenea, colectăm informații de la anumite organizații, dacă este cazul și în măsura în care avem temeiuri legale în acest sens. Acestea includ agenții de prevenire a fraudelor, anuare comerciale, agenții de verificare/control, agenții de calculare a facturii și prestatori de servicii contractate.

Utilizăm cookie-uri (fișiere text de mici dimensiuni stocate în browser-ul dvs.) și alte tehnici cum ar fi web beacons (fișiere de tip imagine mici, transparente utilizate pentru a urmări mișcările dvs. pe site-ul nostru). Pentru detalii suplimentare în acest sens și în legătură cu modul de a opta pentru renunțarea la acestea, vă rugăm să consultați secțiunea Cookie-uri pe site-ul nostru www.tudorestates.ro

6. PE CE PERIOADĂ PĂSTRĂM INFORMAŢIILE PERSONALE

Societatea menţine informaţiile personale pe următoarele perioade de păstrare: 10 ani.


7. CUM SUNT SECURIZATE INFORMAŢIILE DVS. PERSONALE?

Societatea a implementat măsurile tehnice, fizice şi organizaţionale adecvate, proiectate să protejeze informaţiile personale împotriva distrugerii accidentale sau ilegale ori a pierderii, deteriorării, modificării accidentale, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum şi împotriva altor forme de procesare ilegală.

Societatea va depune toate eforturile rezonabile pentru a va proteja datele cu caracter personal aflate in posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor masuri rezonabile de securitate in vederea prevenirii accesarii, colectarii, utilizarii, divulgarii, copierii, modificarii sau aruncarii neautorizate, precum si a altor riscuri similare.

In timp ce ne straduim sa va protejam datele cu caracter personal, nu putem sa ne asumam raspunderea si nici sa asiguram securitatea informatiilor pe care le transmiteti prin internet si va indemnam sa luati toate masurile de precautie pentru a va proteja datele cu caracter personal atunci cand utilizati astfel de platforme. Va recomandam sa va schimbati des parolele, sa utilizati o combinatie de litere si cifre si sa va asigurati ca utilizati un browser securizat.

 

8. Principiile ce guverneaza prelucrarea datelor cu caracter personal

·                       Colectarea datelor dvs. se va face numai in scopurile specificate, explicite si legitime. Datele nu vor fi procesate intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri.

·                       Datele personale vor fi exacte, iar acolo unde este necesar, actualizate.

·                       Procesarea datelor dvs. se va face intr-o maniera legala, corecta si transparenta.

·                       Toate datele dvs. vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara.

·                       Datele dvs. nu vor fi distribuite persoanelor terte decat in cazul in care acest lucru este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor.

·                       Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor, cat si de la dreptul de portabilitate al datelor.

 

9. Utilizarea datelor personale

 

Vom utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si vom stoca datele doar atat cat este necesar pentru scopul mai sus mentionat.

Accesul la datele personale este strict limitat personalului si/sau colaboratorilor nostri care detin autorizatia necesara si nevoia clar definita pentru utilizarea datelor.

 

10. Drepturile dumneavoastra

 

Cu exceptia cazului in care legea prevede altfel, aveti urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastra cu caracter personal:

a) De a solicita informatii privind detinerea de informatii personale despre dvs. si, daca da, despre ce informatii este vorba si de ce le detinem/folosim.

b) De a solicita accesul la informatiile dvs. personale prelucrate de catre societatea noastra.

c) De a solicita rectificarea informatiilor personale pe care le detinem in legatura cu dvs.

d) De a solicita stergerea informatiilor dvs. personale.

e) De a va opune prelucrarii informatiilor dvs. personale in cazul in care ne bazam pe un interes legitim (sau pe cel al unei terte parti) si exista ceva despre situatia dvs. specifica care va face sa doriti sa obiectati asupra prelucrarii pe acest motiv. De asemenea, aveti dreptul sa faceti obiectii in cazul in care prelucram informatiile dvs. personale in scopuri de marketing direct.

f) De a va opune cu privire la luarea automata a deciziilor, inclusiv analiza profilului, respectiv sa nu faceti obiectul niciunei decizii automate ca urmare a utilizarii informatiilor dvs. cu caracter personal sau a analizei profilului dvs.

g) De a solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal.

h) De a solicita transferul datelor dvs. cu caracter personal intr-o forma electronica si structurata catre dvs. sau catre o alta parte – dreptul la „portabilitatea datelor”.

i) De a va retrage consimtamantul in orice moment in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal care sunt prelucrate  in baza consimtamantului dvs.

j) Dreptul de a inainta o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal). Pentru exercitarea drepturilor enumerate mai sus la lit. a), b) si h), va rugam sa ne contactati la adresa: protectiadatelor@tudorestates.ro.

 

Nu va trebui sa platiti o taxa pentru a va accesa informatiile personale (sau pentru a va exercita oricare dintre celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil sa percepem o taxa rezonabila daca solicitarea dvs. de acces este evident nefondata sau exagerata. De asemenea, putem refuza sa dam curs cererii in astfel de situatii.

 

Societatea poate revizui din când în când această politică. În cazul în care Societatea aduce modificări substanțiale acestei Politici, vă vom notifica prin e-mail sau prin publicarea unui anunț pe site înainte de data efectivă a modificărilor. Continuând să accesați sau să utilizați site-ul Web după ce aceste modificări devin efective, reprezinta faptul ca sunteți de acord cu politica revizuită.